سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از روکش لمینت دندان چه میدانید معایب و مزایای زغال برای دندان

انواع مدلهای برتر ساعت دیواری برای خانه 2019

    نظر

علاوه بر ویژگی های کاربردی ساعت دیواری ، سلیقه شخصی شما عامل تعیین کننده ای در انتخاب ساعت مناسب است. ساعت های دیواری چیزی فراتر از قصه گوی زمان هستند - آنها همچنین اقلام تزئینی هستند و بر سبک زندگی شما تأکید می کنند.

ساعت دیواری کلاسیک :

طرح های کلاسیک و سبک های قدیمی بیشتر در ساعت های دیواری آنالوگ یافت می شوند. ساعت های دیواری کلاسیک اغلب می توانند با احتیاط بیشتری در اتاق ادغام شوند.کسانی که آن را کلاسیک دوست دارند از ساعت های آونگی سنتی نیز لذت خواهند برد. در مدلهای کاملاً مکانیکی ، آونگ چرخان آزاد مکانیسم ساعت را در حرکت نگه می دارد. این ساعت های دیواری با کیفیت بالا و ظاهر شیک خود را تحت تاثیر قرار می دهند.

ساعت دیواری به سبک مدرن :

 

مبلمان مدرن با خطوط تمیز و رنگ های سرد مشخص می شوند. ساعت های دیواری که مدرن و شفاف طراحی شده اند با طراحی مینیمالیستی خود جلب توجه می کنند. ساعت های دیواری شیک با مواد زیبا مانند شیشه ، فولاد ضد زنگ ، کروم یا آلومینیوم جلوه خاصی می دهند.ساعتهای XXL ، ساعتهای دیواری با نقوش چاپی و ساعتهای بدون شماره نیز مدرن به نظر می رسند. ساعت های دیجیتالی نیز بسیار مدرن به نظر می رسند. اما یک تضاد هدفمند نیز می تواند به خانه شما جلوه ای منحصر به فرد ببخشد. به عنوان مثال ، یک ساعت دیواری سنتی را در یک محیط مدرن قرار دهید.ساعت دیواری طراح دارای ویژگی خاصی است و با اشکال غیر معمول و طراحی منحصر به فرد مشخص می شود. آنها برای کسانی که می خواهند یک ساعت منحصر به فرد و اصلی داشته باشند ایده آل هستند.

 

ساعت های رومیزی

ساعت های رومیزی ، ساعت های تزئینی برای بوفه یا قسمت شومینه هستند. برخی از ساعت های دیواری می توانند - علاوه بر نصب روی دیوار - به عنوان ساعت های رومیزی نیز تنظیم شوند.یک ساعت طرح ریزی در اصل یک ساعت رومیزی معمولی است. پروژکتور علاوه بر این زمان را به صورت رقم آنالوگ یا بزرگ روی دیوار یا سقف نمایش می دهد.داده ها را می توان به راحتی از هر موقعیتی در اتاق ، حتی در حالت خوابیده ، خواند. به همین دلیل است که این ساعت ها در ترکیب اتاق خواب با عملکرد زنگ هشدار به عنوان یک ساعت محبوب هستند

 

 

انواع مدلهای برتر ساعت دیواری برای خانه

انواع مدلهای برتر ساعت دیواری برای خانه 1393

انواع مدلهای برتر ساعت دیواری برای خانه

 

 

ساعت خود را با توجه به شرایط محیط خانه تنظیم کنید

 

بسته به قابلیت های محیط خود ، می توانید ساعت خانگی را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید آن را در آشپزخانه خود نگه دارید ، طرحی را پیدا کنید که مناسب وعده ها و غذاهای شما باشد. مثل یک ساعت به شکل قاشق و چنگال!

 

برخی از محدودیت ها هنگام استفاده از ساعت دیواری

 

1- هنگام استفاده از ساعت ، ساعت را خیلی پایین قرار ندهید.

 

2- ساعت را نامتعادل قرار ندهید.

 

3- گردن خود را در جایی قرار دهید که باید آن را کج یا راست کنید یا برای دیدن آن را به جلو و عقب حرکت دهید.

 

4- در محیطی که ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود به مدت طولانی نصب نکنید.

 

 

 

انواع مدلهای برتر ساعت دیواری برای خانه

 

 

 ساعت های دیواری در دو اندازه مختلف (292 میلی متر، ، 162 میلی متر) و سه رنگ مختلف (نقره ای ، رزگلد ، مشکی) موجود است. درباره نحوه استفاده و ویژگی های ساعت های دیواری بیشتر بدانید.